فریاد زیر آب

فریاد زیر آب

خاطرات خیس
فریاد زیر آب

فریاد زیر آب

خاطرات خیس

 

گاه آرزو می کنم،             If Only You Could Be Me

می توانستی چند صبا حی چون من باشی...          for a Moment…

Sometimes I wish                                                  

you could step into my shoes                

for just a little while__      

 

بیندیشی آن چیز که من می اندیشم؛                     to think what i think;

ببینی آن چه من می بینم؛                                                  to see what i see

احساس کنی آن گونه که من احساس می کنم؛                                   to feel what i feel;

در یابی آشفتگی،ترس،تحسین و          to understand the confusion,the fear,the admiration,

دوستی را که نسبت به تو احساس می کنم،                          and the friendship i feel toward you__

همه را یکباره و با هم.           all at once.

اگر می توانستی حتی برای لحظه ای در ذهن من زندگی کنی؛                 If you were able to live inside

my mind,even for a moment,

می توا نستی ببینی که دنیای من چگونه سرشار از مسئولیت هاست،        you would see thet my world

is filled with so mony responsibilities,

و عجیب آن که اغلب به تو می اندیشم.                               yet so often my thoughts are of you .

می دیدی که چه شادی را به من ارزانی داشته ای.    you would see what joy you've brought to my life.

می دیدی که تا کجا شادمانم که می توانم لبخند بزنم،    you would see how much it means to me

to be able to smile,

بخندم،سر خوش باشم و آزاد چون کودکان.     to laugh,to feel good,to feel free ,like a child__

این همه را ا ز تو دارم.                      just because of you

نظرات 3 + ارسال نظر
اتیش پاره چهارشنبه 16 شهریور 1384 ساعت 06:44 ب.ظ

وب لاگت۲۰
خودت۲۱

مردیخی سه‌شنبه 18 مرداد 1384 ساعت 01:52 ق.ظ http://girl.blogsky.com

قشنگ بود
و همچنین وبلاگ قشنگی داری

خودم شنبه 15 مرداد 1384 ساعت 01:55 ق.ظ http://karamel.blogsky.com

مطلب یادداشت های یک دیوانه خیلی جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد